Sunday, October 16, 2016

Swing Trading Forex

Swing Trading Forex Kyk na ons wys jou 'n EURUSD Forex Swing handel ontvou hier saam met wenke en advies: Daar is baie maniere om buitelandse valuta handel, maar swaai handel is by verre my gunsteling styl van forex. Forex markte bied baie geleenthede om voordeel te trek in die mark, maar dit is ook belaai met slaggate en gevare. Verspreiding koste kan Whittle weg by jou handel kapitaal, makelaars is berug en is nie jou vriende. Hulle kan die prys en die versprei manipuleer tot hulle willekeur, altyd tot hulle voordeel en nooit aan joune. Ten spyte dat forex pryse beweeg en ons kan kry die voordeel van die prys beweging om groot winste te maak. Natuurlik, saam met die potensiaal vir groot winste kom die groter, minder aantreklik vooruitsig van groot verliese. Risiko is iets wat dikwels oor die hoof gesien, maar dit maak altyd sy teenwoordigheid bekend, herinner ons dat handel is moeilik en die addisionele uitdagings deur forex makelaars en handel koste vir ons aangebied moet vir al ons handel besluite te verantwoord. Die beste manier om die bykomende uitdagings wat deur die makelaars te versag, is om handel te swaai. Effektiewe swaai handel strategieë te neem groter ambagte, met 'n groter wins teikens en stop vlakke. Deur die maak van groter ambagte, verspreiding koste minder belangrik omdat hulle 'n klein breukdeel persentasie van ons algehele wins potensiaal verteenwoordig. Vergelyk 'n 3 pit versprei om 'n daytrade wat dalk net gemiddelde 10 pitte. Die verspreiding verteenwoordig 30% van jou potensiaal. Jy is reeds besig om die tweede jy die handel te plaas. Vergelyk dit met 'n 200 pit swing handel. Die 3 pitte van verspreiding word eerder onbelangrik. Makelaars moet 'n bestaan ​​te maak en doen bied 'n waardevolle diens. Ek verkies net dat hulle dit nie doen nie op my koste en skade aan my handelsrekening. Naas, terwyl die vermindering van die makelaar uitdaging en verspreiding koste, swaai handel forex gee ons ook baie ander aantreklike voordele wat uniek is aan handel is. Forex ambagte prakties rondom die klok Daytrading of korttermyn handel forex is gelykstaande dikwels getroud om jou kaarte. Die markte beweeg wanneer hulle beweeg en daytrading vereis 'n groot tyd verbintenis. Dit is 'n geweldige uitdaging, sowel. Terwyl dit kou 'n mens se tyd, dit veroorsaak ook foute wat as gevolg van net gewone alledaagse lewe gebeurtenisse is; beskikbaarheid, afleiding, moegheid, gebrek aan dissipline, 'n gebrek aan konsekwente toewyding, ens .. Trading is moeilik genoeg, reg? Daar is iemand aan die ander kant van jou handel wat wil om te wen! Om te gaan met al die uitdagings die bykomende "lewe" maak net sukses wat baie moeiliker om te bereik. Die goeie nuus is dat met swing handel, kan ons die uitdagings te versag as well. My heel gunsteling tydraamwerk te handel forex is einde van die dag (daaglikse) kaarte. Elke bar verteenwoordig 'n volle dag die moeite werd van die prys aksie. Die beste deel van alles, vir my, is dat ek moet net my kaarte kyk aan die einde van elke dag. Ek spandeer ongeveer 15 minute per dag gemiddeld besturende my ambagte; die plasing van ambagte, kanselleer handel Opstellings wat nie meer geldig is, en beweeg tot stilstand kom op aktiewe ambagte per die reëls van my tradeplan. Ek sal ook seker my kaarte in die oggend wanneer ek daytrading (futures, nie forex) omdat my styl van handel lei dikwels tot 'n vinnige plofbare beweeg en as 'n handelsmerk vinnig beweeg om 'n teiken vlak, intraday, ek sal my tot stilstand kom skuif te beskerm die posisie. Dit neem ook net 'n paar minute, al is. As jy dink oor al die tyd uitdagings wat bestaan ​​in die handel forex, kan jy sien waarom hierdie styl van handel, swaai handel met 'n daaglikse kaarte, kan so aantreklik wees. Jy heeltemal neutraliseer die ergste deel van die tyd komponent, terwyl dit ook 'wen 'n groot deel van jou lewe terug. Is dit nie wat dit is alles oor? Daar is ander dwingende redes om handel forex swaai. Die meeste van die beste verhandelbaar forex pare, en daar is baie, gaan om te gaan op 'n groot trending beweeg 'n paar keer per jaar. Ons kan hierdie baie groot skuiwe te vang met 'n minimale inspanning en dit is wat ek wil hê! Daar is ander tydsraamwerke wat 'n mens kan gebruik om handel forex swaai. Die 4 uur grafiek is een wat 'n groot belangstelling lok. Jy kan meer ambagte en meer aktiwiteit te kry met hierdie tipe grafiek. Ek glo egter dat die meeste handelaars dink regtig nie dit deur heeltemal toe hulle besluit om hierdie tydperk, of 2 uur kaarte, uurlikse kaarte, ens handel .. Byvoorbeeld: Stel jou voor dat jy wag vir 'n handelsmerk op te rig. Vier ure slaag en die opstel het nog nie gebeur het nie. Nog 'n vier uur. Nog 'n! Miskien is dit stel in die middel van die nag. Miskien na wag vir so baie ure vir die opstel om plaas te vind, is dit eintlik kanselleer en die moontlikheid van 'n ander opset in die teenoorgestelde rigting gebeur. Hoe lank kan jy eintlik aandag te gee aan jou grafiek sodat jy nie jou handel setup mis? Kom ons sê dit aktiveer in. Wat nou? Elke vier ure wat jy hoef te waaksaam om jou handel te bestuur. Dit kan duur vir dae, al dan nie. Nou vermenigvuldig daardie scenario deur 'n reeks van bedrywe, oor en oor weer. Kan jy dit doen? Kan jy handel soos dit op 'n konsekwente, gedissiplineer basis met verloop van tyd? Verbeel jou om dit te doen vir 3 maande reguit. Hoe gaan dit met 6 maande van nou af? Drie jaar in die pad af kan jy bly met jou tradeplan? Die meeste handelaars kan dit nie doen nie en sodat hulle terugkeer na probeer daytrade wat die probleem oplos nie en in werklikheid skep al die ander probleme wat hierbo genoem is. Die eindresultaat is 'n handelaar wat foute maak, jaag elke nuwe "beste" ding en nooit werklik neem verantwoordelikheid 'n benadering met enige werklike kans op sukses. As jy regtig dink dit deur, word dit duidelik dat die daaglikse grafiek is 'n baie aantreklike grafiek om handel forex. Een vraag wat onervare handelaars altyd vra is, "Wat van die risiko? Daily kaarte lei tot groter posisies wat groter stop verliese en dus groter risiko vlakke vereis. " Dit is 'n groot mistasting en eintlik lei tot die belangrike kwessie van risikobestuur. Dit stel ook voor dat 'n mens baie versigtig wees in die keuse van 'n makelaar te wees. As jy wil hê dat die daaglikse kaarte handel, jy moet in staat wees om mikro baie posisies handel en jy 'n makelaar wat kan dit nodig het. Nog 'n groot mistasting is hoe mense dink dat jy nie kan geld maak met mikro baie. Wie wil eens die moeite met 0,10 per pit? Dit is die verkeerde manier om te dink. Makelaars bied 50-1 hefboom of meer. Net omdat die makelaar bied dat al is, beteken nie dat 'n handelaar moet neem voordeel van dit. Hulle moet nie! Tensy hulle is net dobbel en probeer om vinnig ryk te kry, in welke geval hulle waarskynlik beter sou doen in Vegas. Trading forex moet as 'n ernstige besigheid behandel en elke handel moet in ag geneem word slegs 'n enkele besigheid transaksie met presies berekende risiko. Met die gebruik van micro, een kon 'deuntjie "hul posisie grootte om die presiese vlak wat veilig is vir hul rekening. Byvoorbeeld: Kom ons sê ons het 'n $ 30,000 handelsrekening. Met 'n daaglikse swing ambagte, moet 'n mens net die gevare van 0,75% tot 2% van hul rekening op enige gegewe handel. As 'n swaai handel het 'n 100 pit risiko van inskrywing om op te hou, dan kan ek net bekostig om 'n bedryf met $ 300 risiko, 1%, of drie mini grootte baie op $ 1 per pit sit. Wat gebeur as ek 'n $ 31,000 rekening? Dan sou ek wil waag $ 310 en ek sal die vermoë om mikro baie handel my parameter risiko op 1% te hou nodig. Ek sou op 'n 3.1 mini baie handel, 3 mini's en 1 mikro baie, met ander woorde sit. Soos hierdie, ek kan altyd tune my posisie grootte van die behoorlike risiko vlak wat my handel plan vra vir. Hoe ek Voer Forex Swing Trades Met my persoonlike styl van handel, het ek net waag 0,75-1%. Dit is omdat ek dikwels skaal in die handel vorder en ek kon letterlik sit 'n hele paar posisies om voordeel te trek uit die groot trending beweeg ek vroeër gepraat het. As ek drie afsonderlike lang ambagte, elk met 1%, dan in wese Ek het 3% risiko op daardie paar. Maar as ek op 2% risiko op elk, dan kon ek myself vind met 6% risiko, wat is te veel. 'N Paar verliese in 'n ry sal lei tot baie skadelik onttrekkings in my rekening. 'N Paar verliese in 'n ry is algemeen in die handel, enige tydperk, 'n strategie en kan te eniger tyd kom. Ons het om te beskerm teen wat met 'n klein risiko. Ek skaal ook uit 'n verskillende teiken vlakke. Weereens, die gebruik van mikro baie speel 'n belangrike rol. As ek 'n 3 mini baie handel werk, en ek wil die skaal uit ¼ van my posisie op 3 verskillende teikens, terwyl sleep die laaste deel van die posisie, dan moet ek in staat wees om mikro baie handel. Ek sou opstyg 0,7 (7 micros). 8. 8 en dan agter 0,7, byvoorbeeld. Die kombinasie van al die mikro baie gelyk 3 mini baie. Dit gee my 'n groot buigsaamheid in die behoud van my risiko vir die toepaslike vlak, terwyl dit ook die feit dat ek in skaal en skaal uit, soos per die reëls van my tradeplan. Een mini lot is 10 mikro baie en die gebruik van micro, mini's en selfs vol grootte baie keer 'n rekening groei tot die behoorlike vlak 'n belangrike instrument vir die groei van 'n mens se handelsrekening in 'n veilige, besigheid-soos manier. Selfs die heel beste handel strategieë sal verliese en ervaring drawdown neem. As jy wil om suksesvol te wees op handel forex, kan jy nooit uit die oog van hierdie werklikheid verloor handel. Verliese is geneig om cluster up ook. As jy op te veel risiko, sal jy blaas jou rekening selfs met die beste strategie. Dit is belangrik dat jy dink soos 'n besigheid persoon en neem die risiko aspekte te handel baie ernstig op. Wat goed is 'n groot strategie wat duisende pitte van wins sal lewer vanjaar as jy jouself breek uit op 'n onvermydelike verloor ambagte? Deur die behoud van die risiko klein, sal julle lewe na 'n ander dag te veg, en in staat wees om die volgende handel wat die tradeplan oproepe vir neem sal wees. Dan, wanneer die wenners kom giet in, sal jou rekening groei en so sal die grootte van jou posisie, terwyl hy nog die handhawing van die veiligheid van die 0,75-2% reël, afhangende van jou tradeplan benadering. Die strategie wat ek gebruik is 'n momentum strategie wat maak gebruik van verskuiwings in momentum, met behulp van 'n kombinasie van tempo, breek weg, voortsetting en prys ommekeer setups. My strategie gee my altyd 'n gunstige risiko beloning verhouding, waar my aangewese teikens meer as die bedrag wat ek gevaar sal stel. Soos hierdie, ek kan verloor ambagte vinnig oorkom en die rekening groei op 'n bestendige basis te hou. Die teikens self dinamiese ingeskakel marktoestande en in waarheid te sê, is die hele handel profiel ingeskakel om die huidige toestand van die mark en is gebaseer op suiwer prys aksie. Kombinasie van my metode van handel, met die slim geld bestuursbenadering ek net bo verduidelik, kan ek seker wees dat my rekening sal groei. Verder moet ek net om te belê sowat 15 minute van die tyd met die markte, gemiddeld, elke dag. Dit is 'n baie realistiese benadering wat die risiko's van die mark respekteer, maar erken ook die baie praktiese feit dat die lewe kom en kan vernietigend wees vir 'n mens se handel besigheid wees. Dit moet versag word, net soos die makelaar risiko. Vier uur kaarte, een uur kaarte, daytrading forex. kan werk vir 'n rukkie. Tog glo ek dat vir die meeste mense, hulle is onrealisties tydsraamwerke wat nie goed deurdink. Dit vereis die vermoë om dit te doen, dag in en dag uit. Die meeste mense kan nie. Die lewe gebeur. Die goeie nuus is dat met 'n daaglikse kaarte, kan jy die praktiese aspekte en behoeftes van die alledaagse lewe te balanseer met die behoeftes van jou handel. Jy kry ook die mees skadelike aspek verwyder om jou handel - jouself! Met die daaglikse kaarte, jy stel jou ambagte draai jou aandag aan ander dinge. Of, soos ek verkies om myself te herinner, '15 minute per dag, dan loop-weg! " Vir meer inligting oor my styl van handel, besoek PremierTraderUniversity. Vorige artikel: Volgende artikel:


No comments:

Post a Comment