Tuesday, October 11, 2016

Aanbieding Wenke , Powerpoint Hulp , Strategieë En Idees

Aanbieding wenke, PowerPoint Hulp, strategieë en idees Idees en inspirasie vir aanbieders en sprekers om beter aanbiedings te skep. Beplanning van 'n perfekte PowerPoint - 7 Point Kontrolelys Die skep van PowerPoint-aanbiedings met Graphics, Video en teks kan kreatief aanloklike wees ... en makliker as ooit om 'n duik in en te begin. Maar soos die spoedige haas voor die skilpad pyle uiteindelik die stadige nog wyse skilpad na vore die Victor. Kyk gerus na hierdie 7-punt Kontrolelys vir die beplanning van 'n perfekte PowerPoint, en vermy uur van herwerken en verleentheid. Organiseer jou aanbieding met Artikels in PowerPoint 2010/2013 Oorweldig deur 'n keur van skyfies? Breek dit in afdelings! Vind uit hoe-onder gebruik PowerPoint se artikel hulpmiddel maklik jou aanbiedings meer georganiseerd, beter bestuur, en vinniger te ontwikkel kan maak. Hoe om beheer van jou PowerPoint Kultuur Kry Het jy die beheer van jou PowerPoint kultuur, of doen PowerPoint jy beheer? Vind 5 geheime wat suksesvolle maatskappye gebruik om hulle te help om beheer oor hul PowerPoint kultuur kry. Bemagtig Maatskappye om PowerPoint Kenners geword Vind uit hoe FedEx, Whirlpool, Dart Container, American Express en Aramark hul aanbiedings te danke aan die aanbieding span se Gevorderde PowerPoint opleidingswerkswinkels is gepoleer. 15 vir beroep Storievertelling wenke wat jy kan gebruik Vandag Draai jou alledaagse korporatiewe materiaal in 'n storie is geen geringe taak, so ons getrek saam 15 aksie wenke wat jy kan gebruik (en 'n stap-vir-stap proses vir die implementering daarvan) vir jou volgende voorlegging. Vrye voorstelling Wenke, Templates, & Strategieë aanbevelings "Ons wat betrokke is Die aanbieding span om 'n aanbieding opleiding te doen vir ons span en hy het 'n groot taak. Hy het tyd verstaan ​​ons vereistes en die vaardigheid vlak van ons spanlede en het 'n kursus wat ons verwagtinge en doelwitte bereik. Ek raai Die aanbieding span as 'n aanbieding (PowerPoint) afrigter. " Navdeep Sidhu Senior Direkteur, sagteware AG "Kevin Lerner verskaf die beste in sy klas dienste wanneer gehuur om te werk aan promosiemateriaal vir die bekendstelling van 'n belangrike produk teen Motorola. Die kundigheid en gehalte wat hy aan die projek gebring was vir niemand en as gevolg daarvan, het hy 'n top - notch aanbieding wat vinnig in die hele organisasie aanvaar. Kevin is wonderlik om mee te werk, lewer op tyd, is 'n groot span speler en is altyd bereid om die ekstra myl te loop. " Maria Cardoso Motorola "Kevin het 'n werkende met Cox Communications tot wêreldgehalte PowerPoint-aanbieding beeldmateriaal lewer sedert 2009. Sy vermoë om ons spesifieke behoeftes, tydraamwerk, en begrotings te ontmoet het besonder goed was. Sy professionele interaksie met ons span weerspieël sy diep kundigheid in die bedryf, beter aanbieding ontwerp vaardighede, en verbintenis tot voortreflike diens. " Jonathan Freeland VP, Video Bemarking by Cox Communications "Kevin is 'n entoesiastiese, kreatiewe en passievolle aanbieding guru. Ons maatskappy was onder die indruk en voel die waarde van sy opleiding in 2013 dat hy weer onlangs genooi om weer deel sy kennis. Beide kere het hy energiek is en baie gebiede aangespreek vir aanbieding ontwikkeling. Van beplanning om opvolgwerk Kevin is innemend en rustige, motiveer ons spanne om hul aanbiedings te neem na die volgende vlak. " Yoshimi Kawashima Projekkoördineerder, Nissin International "Kevin het my gehelp geweldig verbeter my aanbieding skyfies ontwikkeling van wenke truuks om estetika, al met die opset om die boodskap oor te crisply en kreatief. Ek het reeds lof ontvang vir dekke wat die vaardighede verkry uit sy opleiding insluit. Ek raai Kevin se dienste. " era Prakash General Electric "Die PowerPresentations seminaar het my oë oopgemaak vir al die onbeperkte moontlikhede in die aanbieding van." Lea Gordillo Saint Francis Mediese Sentrum "Kevin was 'n plesier om mee te werk. Hy is goed voorberei en was 'n uitstekende voorbeeld van hoe om effektiewe aanbiedings te gee." seminaar deelnemer "Die PowerPresentations seminaar het ons die gereedskap wat ons nodig het om effektiewe aanbiedings wat sis skep." seminaar deelnemer "Kevin het nog altyd 'n visie, kreatiwiteit en entoesiasme vir sy professionele en werk onvermoeid vervolmaak wat hy is besig met." Marty Smith Zenith Goldine Pharmaceuticals "[Kevin en die aanbieding span het] altyd afgelewer 110% in terme van die vergadering van ons doelwitte vir finale produk en begroting" Paul prys Watsco Corporation "Ek het meer mense kom na my toe nadat ek gepraat het, kommentaar te lewer op die visuele jy geskep het, as wat ek op die onderwerp het!" Andy Smith Smith Robb Advertising "Deur saam te werk, het ons in staat was om die gehalte van die dienste en produkte van oorsprong van ons departement aansienlik verbeter het" Myrlene Clifford Ryder "As 'n Fortune 1000 maatskappy, het ons probeer om 'n stylvolle, dog konserwatiewe aanbieding te produseer vir ons aandeelhouers. Dit was duidelik dat jy en jou span het geluister na ons gedagtes as jy die aanbieding ontwikkel." Will Flower Republiek Dienste "Ons is vertel deur seleksie van die kliënt se komitee die aanbieding van ons oplossing was die beslissende faktor in NextiraOne gebruik te wen 'n vyf-jaar kontrak ter waarde van meer as $ 35.000.000 Internasionale Lughawe Miami" William McGlashan NextiraOne gebruik "Jou aanbieding bygevoeg 'n ekstra dimensie aan die program en is baie goed ontvang." Tom Feltenstein Omgewing Marketing Institute "Kevin is 'n uitstekende spreker, doeltreffende span werker, oor sy handewerk passievol, entoesiastiese, goed georganiseerde en betroubaar." Marilyn K. Volker "Lant Associates sal nooit so goed soos ons vandag doen - as gevolg van die verhouding wat ons met die aanbieding span geskep" Ons het U gestoot en Ons vlieg..! ". " lant Associates "Kevin is 'n professionele. Hy het 'n volledige opknapping van my kragpunt aanbiedings en ek het 'n uitstekende resultate met sy werk gehad. Hy was betyds, stuur hy soveel betas as wat nodig was, totdat ons 'n groot finale uitslag het. " Joachim dePosada "Jou kundigheid in die deur van PowerPoint en algemene aanbiedingstegnieke gehelp verhef ons die vlak wat nodig is om die kompetisie te klop." Mike Geary James Pirtle Konstruksie "Die kontras tussen die ou weergawe en die aanbieding span se weergawe is soos dag en nag." Keith A. Bostian, Ph. D Iconix Pharmaceuticals "Kevin en sy span nooit misluk. Die volharding en dissipline in staat gestel my projekte en ander ander in 'n gehalte mode voltooi moet word." Kent Rodgers I2 Technologies "Elke dag, iemand, iewers, is die lees van die opleiding aanbiedings vir jou en jou span geskep vir HelmsBriscoe. Inderdaad, hierdie interaktiewe 12-module PowerPoint-aanbieding het 'n kragtige instrument vir ons verkope span, en het HelmsBriscoe gehelp in die bereiking van ons missie." Kari Moberg Helms Briscoe "Ek het in 'n nuwe posisie maar geërf het 'n lewelose ppt aanbieding. Kevin en sy span verwerk my ppt en omskep dit in 'n kragtige aanbieding hulpmiddel vir my. wat ek gebruik sonder veel behoefte aan hersiening vir 'n paar jaar. Kevin se groot. Hy is die goeie. " Greg Kreuziger "Een van die dinge wat ek die meeste van ons verhouding waardeer is gemoedsrus. Jou span het die nuutste tegnologie en knoweledge, nog hou outydse respek vir jou kliënte." Kathy Watkins Eastman "Jou toewyding, ywer en professionalisme is baie hoog op prys gestel en ons gehelp bereik 'n volledige multimedia aanbieding insluitend voice al in 'n tydperk 4 dag." Jennifer Cassandra Designline Konstruksie Dienste "Oor die afgelope twaalf maande, het jou toewyding 'n ware verbintenis tot 'n gemeenskaplike doel gedemonstreer." Adam LaWare DePuy Spine "Kevin herontwerp PowerPoint skyfies vir kliënte van myne, asook 'n paar van my eie skyfies. As 'n uitvoerende aanbieding afrigter vir byna 25 jaar, ek is baie kieskeurig. Alles wat hy gedoen het lyk groot. " David Greenberg "Ons het goed saamgewerk, sy werk styl is ontspanne nog gefokus, en ons e-pos en gereelde oproepe het ons gehelp om clarly en tydige kommunikeer." Sherry Alumbaugh data Solutions "Jy en jou span getref die merk met wat julle oorgelewer het. Baie dankie vir jou uitstekende kliëntediens en ontwerp idees." Lois P. Frankel, Ph. D. Korporatiewe afrigting International "Ek het saam met Kevin vir meer as 15 jaar. Hy het homself konsekwent onderskei nie net as 'n kreatiewe deskundige maar 'n waardevolle vennoot. Daar was baie keer ek het iemand nodig met 'n uitstekende kreatiewe vaardighede om my te help neem komplekse sake-aangeleenthede en maak hulle eenvoudig en maklik vir 'n hoë vlak professionele mense. Kevin nooit misluk my en altyd my verwagtinge oortref. Ek was baie beïndruk met sy verbintenis geneem het en doen "alles" wat dit neem houding. Ek beveel aan Kevin as 'n waardevolle en kreatiewe sakevennoot. " Bruce Frcek "Die Stad van Oakland Park het suksesvol die posisie vir toekenning geld dit is op soek na danksy 'n deel aan die groot aanbieding dat die aanbieding span geskep het. Dankie vir jou harde werk, kreatiwiteit, en kundigheid in brinking hierdie dinamiese video voorlegging aan die lewe. " Stan Brown Ambit Bemarking en Kommunikasie "Kevin het 'n hoë vlak van kreatiwiteit, entoesiasme, en diep multmedia ervaring by ons span. Hy het dillegently met die span na 'n uitstekende voorstel wat ons daarna gewen produseer." Jeffrey Keller Accenture "Kevin het op meer as een geleentheid geneem op 'n projek vir my en het 'n uitstekende produk as my begroting is beperk. Ek het gevoel hy my beste belange op die hart te alle tye gehad. " Derrick Witt Korporatiewe fiksheid Wellness "Kevin is 'n hoë energie, kreatiewe professionele baie gefokus op die bereiking van doelwitte kliënt. Ek geniet saam met hom baie lief en wil hom beveel sonder twyfel. " Ellen Mughal TQ3 "Kevin bring 'n groot deel of kennis en professionalisme in sy aanbiedings. Hy dra waardevolle inligting aan sy deelnemers wat voordelig in hul dag-tot-dag-bedrywighede in hul eie organisasies te bewys. "


No comments:

Post a Comment