Sunday, October 9, 2016

Ryg Die Cowabunga System

Thread: Die Cowabunga System Die Cowabunga System Hallo almal, Ek weet baie van julle is besig om te volg die & quot; Pip My System & quot; blog en het baie vrae. Ek wou hierdie draad begin sodat hopelik ander handelaars in staat kan wees om te help beantwoord 'n paar van die vrae. Dit kan 'n plek vir almal van julle om enige en alles oor die stelsel te bespreek. As jy nuut is en nie weet wat die heck ek praat kan jy check out my eerste post wat in detail die stelsel verduidelik: Onthou, dit is nie 'n heilige graal. Die stelsel het sy foute, maar dit beteken baie goed werk. Ook hierdie stelsel is nie vir almal. As dit nie pas by jou handel styl, dan nie jouself te dwing om dit te verhandel. Jy sal ellendig wees en dit sal net nie pret wees. Ek het probeer om dit te doen voor en ek haat dit. Die Cowabunga stelsel is bedoel vir opvoedkundige doeleindes en is bloot 'n manier om jou te wys dat 'n eenvoudige stelsel in die Forex mark effektief kan wees as jy hou by jou reëls en bly beywer. Om pret te hê met dit, en miskien is dit sal jou inspireer om te kom met 'n stelsel van jou eie.


No comments:

Post a Comment