Wednesday, October 5, 2016

Phoenix , Az - Student Getuigskrifte

Phoenix, AZ - Student Getuigskrifte Lees wat ons studente sê: 5.0 sterre - wat gebaseer is op 42 resensies & Ldquo;. Ek liefgehad regtig die konsepte, leer om kaarte beter te lees en die verbetering van my risikobestuur vermoë & rdquo; Barbara Mackelprang. Oktober 2015 & Ldquo; Dit is wonderlik aanleer van nuwe konsepte en begin om dit toe te pas. Ek waardeer die ondersteuning buite die klaskamer, want daar is so baie om te leer is dit maklik om 'n paar aspekte vergeet & rdquo. Daniel Trudeau. Oktober 2015 & Ldquo; n wonderlike ervaring met elke les. Dit is 'n baie materiaal om te verteer, maar OTA sorg vir jou wanneer jy kom om te leer & rdquo. Nathan Geddes. September 2015 & Ldquo; Dit het my van nul kennis om 'n baie sterk comfort vlak om my geld in die mark sit. Die te neem nie het so baie waardevol vir my, sowel as die gemeenskap nie. Ek is mal oor hierdie maatskappy & rdquo. Scott Cummings. September 2015 & Ldquo; Ek het in die finansiële dienste besigheid sedert 1981. Ek het 'n paar bedryf benaming en het te veel kursusse geneem om te tel. Ek voel die onderwys wat deur Online Trading Akademie is die beste inligting en die mees waardevolle Natuurlik het ek geneem het (en betaal vir). As jy op soek is om geld te maak 'n belegging en wil om te groei en te beskerm jou rykdom, kan die Online Trading Akademie jou help om daardie doel & rdquo. Odell Berry. Augustus 2015 & Ldquo; Core-strategie is anders as enigiets wat ek gesien het in die tendens analise. Dit is merkwaardig om beurte te tel in die mark. Steve se persoonlike staaltjies leen geloofwaardigheid aan voorbeelde en maak hulle meer interessant. gee 'n werklike lewe voorbeeld. Ook waardeer Steve was nie eentonig en aktiewe al in die kamer rond. Ek het gevoel dat ek sy aandag kan gryp, en hy nie geïsoleer is & rdquo. Dan Hawkins. Augustus 2015 & Ldquo; OTA se kernstrategie is so in ooreenstemming met wat ons kan meet in die markte, en die klem op die risikobestuur wat nodig is om handel te dryf soos 'n winsgewende besigheid is so slim. Ek is lief vir die neem van klein risiko's en die toets van my verordeninge nie, maar ek is baie bly om nou leer hoe om daardie vaardigheid omskep in 'n gereelde bedryfsinkomste. & Rdquo; Joe Cobb. Julie 2015 & Ldquo; Ek het gekom om OTA met baie min kennis in die aandelemark, behalwe wat om nie te doen nie. Ek was beïndruk met al die groot inligting wat ek ontvang het in elke klas wat ek bygewoon het. Ek voel net soos almal daar hul dinge geweet en was nie bang om dit te deel met my. Met die leeftyd ondersteuning en die vermoë om klasse terugneem te eniger tyd, dit voel net soos die regte tyd en plek om beheer oor my finansiële toekoms te neem; en van wat ek tot dusver gesien ek is baie bly ek het & rdquo. Glenn Hadley. mag 2015 & Ldquo; Dit klas werklik het my 'n begrip van die spel gegee! Kennis van die reëls en 'n vasberade handel plan is noodsaaklik. Om 'n jonger student, ek voel baie vol vertroue dat wanneer my opvoeding voltooi Ek sal 'n gevaarlike winsgewende handelaar wees. THANX, OTA & rdquo. Adam Foley. April 2015 & Ldquo; Die personeel is baie van die eerste dag en almal blyk te wees op dieselfde bladsy en in staat is om oor te dra dat die student. Veral met iemand wat absoluut niks geweet & rdquo. William Fast. April 2015 & Ldquo; OTA is die beste plek om te leer hoe om dit te doen handel aandelemark en toekomstige kontrak handel. Ek het ander kursusse van ander maatskappye geneem en by verre dit die beste ervaring. Ek het geleer nie net oor die feit dat 'n handelaar, maar oor die hoe, waarom en wat ek nodig het om te oorweeg voordat ek die sneller trek en plaas 'n handel ten einde my belegging te beskerm en te skep inkomste. Dit het my die gereedskap wat ek nodig het vol vertroue dat die handel wêreld betree om te voel. . Ek sou enige van die kursusse OTA bied & rdquo beveel; Jerold manga. Maart 2015 & Ldquo; Wat OTA leer maak regtig sin. Die gebruik van vraag en aanbod en hoe jy kan aansoek doen dit om 'n beter belegger geword en handelaar maak regtig sin en hopelik sal ek in staat wees om aansoek te doen wat ek geleer & rdquo. Kenneth Creager. Februarie 2015 & Ldquo; Belegging in my finansiële toekoms was 'n kritiese besluit wat ek gemaak het, te vertrou Die Phoenix OTA as 'n voertuig om my doelwitte te bereik. Die instrukteurs het die bemeestering van die onderwerp en lewer dit in 'n baie professionele wyse. & Rdquo;


No comments:

Post a Comment